کد خبر: ۱۰۹۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ 08 February 2023

به  گزارش تابناک مازندران ، در هفته بیست‌و پنجم و ماقبل پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، تیم لبنیات هراز آمل در آخرین بازی خانگی خود در مرحله گروهی مسابقات، امروز برابر تیم نیان الکترونیک مشهد صاحب پیروزی شد و هورسان نیز برابر شهرداری ارومیه به برتری دست یافت.

تیم لبنیات هرازآمل که صدر جدول را دو هفته‌ای به شهداب یزد واگذار کرده امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل، مهمانش تیم نیان الکترونیک خراسان را سه بر یک مغلوب کردو باز در یک قدمی صدر جدول نشست.

شاگردان بهروز عطایی در این بازی دردست‌های اول، سوم و چهارم (۲۵ بر ۲۲)، (۲۵ بر ۱۷) و (۲۵ بر ۱۸) پیروز شدند و تنها در دست دوم با امتیاز (۲۵ بر ۲۲) به میهمان مشهدی باختند.

هرازی‌ها با این پیروزی ۵۲ امتیازی شدند و بعد از تیم شهداب یزد در رده دوم جدول باقی ماند.

تیم لبنیات هراز آمل درحساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم این رقابت‌ها روزیکشنبه ۲۳ بهمن در شهرآورد مازنی‌ها به مصاف میزبان خود تیم هورسان رامسر می‌رود.

بازی رفت دو تیم که یکشنبه ۴ دی در آمل برگزار شده بوده بود تیم هورسان رامسر با نتیجه ۳بریک هراز را شکست داده بود.

همچنین هورسان رامسر دیگر تیم مازندرانی، امروز ساعت ۱۵ در میزبانی از شهرداری ارومیه در سالن شهید صدر سادات شهر با نتیجه سه – صفر پیروز میدان شد.

نماینده رامسر ، ست اول را ۲۵، بر ۱۴، ست دوم: را ۲۵ بر۲۳ و ست سوم را ۲۵ بر ۲۳ با ثبت برد شیرین خانگی رقم زد تا با ۱۵ برد از ۲۵ بازی و ۴۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول جای گیرد.

مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور باحضور ۱۴ تیم درحال برگزاری است که پیش از این دو نماینده مازندران لبنیات هرازآمل و هورسان رامسر به جمع هشت تیم پایانی و بازی‌های حذفی صعود کرده بودند 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار